Acemi Mutfakta

Acemi Mutfakta

15 Eylül 2013 Pazar

Müge Hüner'le Kurabiye Kursu

Sevgili dostlar,

Kurabiye yapımının püf noktalarını öğrenmek ve kurabiye süsleme ekipmanlarını tanımak, uygulamanın nasıl olduğunu öğrenmek için sevgili Müge Hüner'in düzenlediği Kurabiye Kursu'na katıldım ve çok güzel saatler geçirdim. Saat 11:00'de beş meraklı arkadaş olarak başladığımız kurs saat 17:30'a kadar, kısa bir çay ve kısa bir yemek molası haricinde aralıksız sürdü :)) Kursun sonunda misss gibi kokan ve ağızda dağılan kurabiyeler yapabilmek için ne yapmalı ve ne yapmamalı öğrendik. Silikon kalıp nedir, nasıl kullanılır, patchwork kalıbın kalitelisi nasıl ayırt edilir, olmazsa olmaz 4 altın kuralı nedir onları da öğrendik :) Malzeme kalitesinin, ince iş çıkartabilmenin yanısıra sağlık için de önemini vurgulayan hocamızdan kısaca, tüm ipuçlarını aldık :)

Hamurumuzu yaptık, kurabiyelerimizi pişirdik, rengarenk şeker hamurlarını kullanarak cicili bicili çok şeker süslemeler yaptık :) Malzemelerin ve kurabiyelerin hijyenik olarak nasıl saklanması, paketlenmesi ve korunması aşamalarını da anlatan sevgili Hüner'in en çok bu yönünü sevdim; hamur ve süslemeler ile uğraşırken elimizi kaç kere yıkadık bir sayıdan sonrasını artık hatırlayamıyorum :))

Hem güzel vakit geçirmek, hem de el emeğinizin sonucunu sevdiklerinizin ağzını tatlandırarak paylaşmak isterseniz siz de bu tip kurslara katılabilirsiniz. Ben Müge Hüner'i tercih ettim ve çook memnun kaldım :) Kurs süresince yaptığım kurabiyelerin toplu fotoğrafını yazının devamında görebilirsiniz.

http://mugehuner.blogspot.com/

Afiyetle kalın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder